Türkçe Rap Şarkı Sözleri

gelmiş geçmiş tüm Türkçe Rap Sözlerine
tek bir yerden ulaşmanız için

SON EKLENENLER

Sitem Depresif – Kim Bilir (ft. Mozole Mirach)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Sitem Depresif – Kim Bilir (ft. Mozole Mirach) Sözleri Sitem Depresif: Elimdeki en büyük kemirgen kuşkular Korksamda kaçamam elbet yakalar peşimde korkular Olmasada kabulüm benim buçukluk duygular Ben ağladım sen ağladın tatmin oldular Hep bi omuz arar insan destek kuvvet almak için Kimisi hakikatsiz olur omuzların çöker için kan ağlar için Saf ağlar güvendiğin o […]

Tahribad-ı İsyan – Kadehleri Doldurucam

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Tahribad-ı İsyan – Kadehleri Doldurucam Sözleri Asil Slang: Düşündümde bu yarışmayı kazanınca Sanmıyorum hiç burada kalıcağımı Artık yıkık yerler görmek istemiyorum anlıcağın Arkama bile bakmıycam Çöl gibi yarınlarıma yağmur olup damlıycam ve Anneme bi ev alıcam Eğer hastalanırsam Dr. Dre’yi arıycam Kulak burun boğaz için rendavu alıcam Hayatımın en sağlam sözlerini yazıp studyoya gelicem Ve […]

Rota – Anlat

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Rota – Anlat Sözleri Henüz yirmibir yaşında tanışmıştım azaplı yolla Karanlık değil gördüklerin sade umut duman var Çok sevip saydığın kadında şimdi kucaklarda lan Sizler sayesinde helalleşmedim be babamla Ne yaparsan yap be sürtük inan bana olmuyor Sebebi ise çok basit hayat maalesef doymuyo Huzurla kal, sebep mi var?, tatlı yaşantın kadar Allah neler versede […]

Sagopa Kajmer – Gam Tozu ve Dünyanın Ninnisi (Ft. Kolera)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Sagopa Kajmer – Gam Tozu ve Dünyanın Ninnisi (Ft. Kolera) Sözleri Sagopa Verse: Zaman geriye dönmemek üzere kapını çarpan umursamaz güvenim dört nala kaçan bir korkak, soğuk ısımı çalar. Donan yüzüm alevsiz yanar. Kulak rengim pancar Adımı anar lakırdılar. Ya Allah!… Garibin başını yaktılar, onlar apse oydular. Alnıma kabzeyi vurdular, güven evimi yaktılar, hatrın hasını […]

Şehinşah – Özgürlük Güvercini Ölümtape

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Şehinşah – Özgürlük Güvercini Ölümtape Sözleri ÖMRÜN TÖRPÜSÜ 4 VERSE 1 ne meret şey bu rap ki gebereceğim emmi kefere değil fameim emrimde şeyhin şerefe ne için mi rap genede rap için her evin teybinde rap genelev haricinde yeni ben tahmininden daha ii lami cimi yok 14 yaşındaydım ulan hala balicimi fuck ! yaani chilinin […]

Monarchi – Diren

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Monarchi – Diren Sözleri 1. Verse: Bu tıpkı verem gibi illet olur kalır göğsüne Ve ünlü olmak için bi kız katmalıydım verse’üme Bu kadar basit kalem bitmedikçe yaz it Susmamam gerekli çocuklarda denendikçe bomba asit Diyen der ki Yunus neden karşıt olu verdin Fikri için şu toprağa onca ölü verdin Ben yanımda kavgasıyla yürüyenler gördüğümde […]

Sehabe – Tavla ve Zar (ft. Tuğba Ağar)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Sehabe – Tavla ve Zar (ft. Tuğba Ağar) Sözleri Tuğba Ağar: Zamanında bu eğlenceler olmuyordu Hevesim erteler… Ama şimdi ben de girdim havaya Kaldır ellerini hadi havaya Sehabe: Eli kaldır, ben delikanlı Bende bir kalp var sende mi kalmış Gezdiriyim gönül ülkemizi Seni seçtim günün külkedisi Bana gel, bana gel geri geri geri gereğini yaparım […]

Joker – Bazen

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Joker – Bazen Sözleri Kimseye kendimi inandırmak zorunda değilim İsteyen istediğini düşünsün Zaten doğrular yanlışlar olmadıkça bir anlam ifade etmez Önemli olan senin hangi tarafta olduğun Benim için yarının bugünden farklı olmasını sağlayan hiçbir zaman sen olmayacaksın Tıpkı bugünün dünden farklı olmasına bir katkın olmadığı gibi Bu yüzden sadece sus ve dinle, gönder kafi 1. […]

Sagopa Kajmer – 24

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Sagopa Kajmer – 24 Sözleri Acımasızca geçip giden zamandan geriye kalan sadece yalnızlıklarımızdı. Yaşlanan Birgün Bugün. Bavulu Topluyor Ve Son Vedası Tıpkı Dün Gibi, Köşeye Çekilip Ağliyor, Bense Yarına Penceremden Bakma Gafletindeyim. Gözlerim Dolu Ve Ellerim Tutuklu Yüzüme. Dudaklarım Kilitli, Hoşçakal Bugün…Sen De Yolcusun Dünlerimde Sorgusun Ve 24lük Yorgunsun Git De Dinlen Gidenlerle Yarınım Kapıda […]

Sagopa Kajmer – Vesselam

Türkçe Rap Şarkı Sözleri

Sagopa Kajmer – Vesselam Sözleri Şu baş belası dilimi kesin ! Zilimi çalsın serzeniş, içime dolsun hüzüntü Süreklilik ne zor bir iş.. Perişanlık, pişmanlık çekilmesi en güç dertmiş . . Sabır tüm sıkıntıların anahtarıdır, doğrudur Düş kırıklıklarım sonucu ruhum yorgundur Ağaçlarımdan pişmanlık meyveleri sarkıyor . . Haydi topla ! Gözlerimden uyku çalanı ara ve bul […]

Sagopa Kajmer / Monotonluk Maratonu

Bak .. yine başa döndü bu dünyaa, yine sona sardı aynı kaset. Bıktım !

SANATÇILAR

2NA

+1 Şarkı

2PAC

+1 Şarkı

9 Canlı

+7 Şarkı

90BPM

+1 Şarkı

Abes

+2 Şarkı

ABKountry

+1 Şarkı

Ados

+14 Şarkı

AF

+1 Şarkı

Aga B

+9 Şarkı

Ağaçkakan

+2 Şarkı

Ahiyan

+5 Şarkı

Aken

+1 Şarkı

Aksan

+1 Şarkı

Albadeep

+3 Şarkı

Albatros

+1 Şarkı

Alem (DM)

+2 Şarkı

Allâme

+43 Şarkı

Amiral

+1 Şarkı