Elleran Elvis – Tarumar

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Tarumar SözleriElleran Elvis – Tarumar Şarkı Sözü Verse 1: Mayın tarlası gençliğe, ölüm bir bombardıman Başlangıcı iyi olan o kötüler sonlandılar Bu çocuklar semtine kadar giripde parti yaptı Hatta bütün mahalleyi delice kopardılar. Ölüme beş kala okuduğun son bir dörtlük Kandan korkmam bu sokakta çok zombi gördük Hayatla pazarlığım, bir silah bir mermi Tamda şimdi Rus Ruleti! Bebeğim yer mi? Sorumsuz bir çocuk düşün, fiber [?] Hayatım kokain sikertip gider fiziğini Gün gelir yemediğin ekmeğe de bayat dersin Ölenler yaşayanlara verir hayat dersi Burda özgür olduğum gün duranları Ayrıca uymamak için okuduğum tüm kuralları Bağla incelmesede kopsun ve kes tamam bitsin Kes feleğin çemberine kafam girsin Nakarat x2: Cehennemin en dibinde, tarumar halâ Bedenine, tarumar halâ Ölemedim! Na na na na! Bir yaşıma daha Önümde sahte ve…
Read More

Elleran Elvis – Mental

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Mental SözleriAlıştım bu hastalığın doğasına Gözlerimle gördüm yıkıldığımı yol ağzına Çocukken bileğime doladığım lanet uçurtma ipleri Maalesef birgün sarılacaktır boğazıma Kendi cinayetimi işledim ben failen Delirdiğimi düşünüyor maalesef ailem Herşeyi bildiğini zanneden en kara cahildir İntihar eden biri aynı zamanda katildir Kafamın içinde döndü durdu senaryolar İşlemediğim suçtan neden beni arıyorlar? Çıktığımı sandıkça düştüm bu dar yola Arkadaşım oldu bir yastık bir karyola Cevabını bilmediğim soruları sordum kendimi Yanıtlarımda haklı çıkardığınsa bendim hep Psikolojim aklın hiç uğramadığı bir limandır Şuan tam müsaitim beni buna inandır Nakarat x2: Sağanak yağmur hissedilmek ister İçten içe acı hissedilmek ister Her gece odamın tavanında iz ve şok Kalabalıkta kapat gözlerini kimse yok Duymasınlar beni bağırmamda Çünkü karşımda yüzlerce sağır var lan Ateşimin suyu kaynattığı kadar Anla beni bir dilsizin anlattığı kadar!…
Read More

Elleran Elvis – Ego

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Ego SözleriAdaamıııım Elviiissss Eyaav yav kahvaltıda mariachi ve havyar Çünkü benim cüzdanımda euro var senin legon kadar Şu an gökyüzüne tamamen egom tavan Dışarı çıkıcam kapı dolu magazin Yalan yanlış haber yapma sonu bak hazin Neyse yeni saçım için yorum alalım Taşkınlık yapan hayranı döver korumalarım Devam edin Altımda mustangle yürümenin sefaleti Ehliyet yok ve de çok hızlıyım Trafik çevirdi öder çıkarım neyseki kefaleti Açtı sponsorum misaç kredi Aldım hemen 400 dolar bi saç kremi Sanırım yeterince küstahım Günlük harcamam asgari ücretin 3 katı Posteri imzalarız E yaklaştırma uzaktan el sallarız Yalamayı sevdiklerinden sanırım Taşşakları temiz insanlarız Nakarat x2: Milyar dolarlık arabam var Senet dolanmış bana aradan lan Yaralanmam ama dar alanda Aga paralar var na na na nana Barın içi kalabalık gördü beni bir anda Şıllık…
Read More

Elleran Elvis – Manyak

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Manyak SözleriBirazdan çılgınca gülücem, Evine kadar takip edip derini yüzücem, Bu physco’da seri katil doğası var, Bi kuytuda sıkıştırıp yapışıcam boğazına. Ben bi manyağam,her anlam manyağam, Gırtlağına geçiricem beyaz bayrağa, Tırnaklarını çekip biçicem konya, Neden mi peki çünkü ben bi manyağam. Tamam sakinim,şuan benim sahibim, Mualim görünümlü ve birazcıkta katilim. Kafamda binbir tane ses var, Belimde makinam ve sol cebimde esrar. Bağlamayalım seni uyanmadan uykudan, Bıçakla delik deşik ediceğim şahıs buydu bak, Ölüyken daha güzelsin karışık duygular. (Çığlık) Şıllık bizi duydular. Kapat şu pencereyi,silahın kabzasıyla, Bayıltıp arkadanda takıcam ters kelepçeyi, Sıkınca boğazını tekrarla dediğimi, Birazdan kırıcam omurilik kemiğini. Ağlama fahişe halin resim tablosu, Polisi arican telefonun kesik kablosu. Böbrek,dalak ve birazda işkembe, Ölmek için dua etme yeni başladı işkence. Nakarat: Physco ve ben manyağım inan, Bana suç…
Read More

Elleran Elvis – Yak

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Yak SözleriBir hikayeydi hayat inanmasan da Bir yandı bir söndü sigaram bir an masanda Aklımdan çıkmıyorsa ne zaman öleceğim Bir sokak lambasında karardı geleceğim. Umutsuz durduğumu gözlerime baktığında anlarsın Bu laflar anlamsız, anlarsın Onunla her gece nedensizce kanlansın Yağmur yağmasa da sen, gözlerimde damlarsın. Tüm bu olanların sebebi felek değil mi doktor? 3 yıl önce 10 yıl ara vermem gerektiğini (peki) Sen 5 yıl sonra tekrar özledin mi? Ölmediğim yaşadığımı gösterir mi? Kendi katilim duygusuz cinayetle öz verimli Peki her giden sen gibi gitmem diye söz verir mi? Gırtlağımı sıkarcasına bağladım da çöz dedim mi? Nasıl yani ahmak mısın son halimi görmedin mi ? Nakarat: Bi liman var vurmadı sonlara Beni anlat durmadan onlara Yandım, peki kime niye söndüm? Bu limana kendimi bile bile gömdüm Yak, küllere…
Read More

Elleran Elvis – Adamım Elvis

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Adamım Elvis SözleriBas geri ve veremem ele maskeni bu anarşist tribinin askeri, Vas geril az gelir ezdirip mest eden espiri pestidir resmidir nefsimiz sezdimi? Bire bire gömülü cesaretin, HipHop ölümüne müebbet veren nezaretim, Babası ben olabilirim ama keza yetim, Punch’ım organ enzimi yarar mezayeni. Kafamız hep siz, A planmı B planmı ? Tamamız hep biz, Geveleme kekeme teke tek kalanı, Rap siz, Adamım Elvis, Beyninin talanı Elvis, Ardına kalanın Elvis, Ömrünün yalanı Elvis. Ey bi bey yaşına beyblade deneme fame play bu ne be gaymi ney? Bu bey teybine baby beyni fame deneme bilene dönemin önemi sexy lady. Amana bana dadanan eksi lady bok gibiyse rap’im hadi çek sireni, Dili banamı deydi niga aktı beynin — fuck the baby. Çek eli bekilin ekibine kimin bekili be kimi…
Read More

Elleran Elvis – Herşey Kafamda

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Herşey Kafamda SözleriEeyy beni tanıyosun Marihuana değil elimdeki delik arıyosun Çıktın ama şimdi girmek için delik arıyosun Finishteyim bebeğim geri kalıyosun Beynim ara bu bok bana zaraaar Bana zararı olması kafama en büyük yarar Bi poşet extacy marihuana kolisii Beni ihbar ediceksen arıyorum polisii Korkutamaz beni mahkemenin salonları Bu zamanın var onları ama cebindeki mal onların Siren sesi ters kelepçe ve bi anda çak yere Tutuksuz yargılar önemli sonuncu makheme Deneme dönemin önemi bence kaybetme beynini Genede göremez önünü damardan zorlama peyniri Trip yaşayana ölümle tehditin faydasız 16 ayrı dosyam var teşekkürler aynasıız Nakarat x2: Bunu anlat onlaraa Vaar şuan cebimde tonla mal Hadi çağır polisi laf anlat Arasın beni herşey kafamda Gitti boka param malım benimle tamam Beyin derinde talan yeminlerimle falan Sabah sıfır sekiz suları…
Read More

Elleran Elvis – Öyle Demek İstemedik (ft. Sefir & Zeo Jaweed)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Öyle Demek İstemedik (ft. Sefir & Zeo Jaweed) SözleriElleran Elvis Verse: Rap müebbet stüdyom andırırken bi metrisi Tek yumrukla bozulduysa suratının simetrisi Sataşma la cehenneme flowumdan bilet kesin Ölüm sebebin benim aaaaa bu rapte dilekçesi Hancıyım yolcu olduğun rap adında birana Son dal okyanusta oo back adında pirana Akaar yere kanın vede talıırr güç buluştu Nekadar zengin olabilir canın üç kuruştur Yeaaa gülümse mermiye ölüm dünümden olmalı Bir gün gülüm sever diyeee Üç avansta beş farkıııı dönüp mühürle derbiye Didaktik bi taktik sövüp küfürle terbiye Bi rapci ol nefesini soluklarına tıkarsıın Bu raple ulaşılmaz oo doruklarına bıkarsın Bi rapcisin sende benim koduklarıma çıkarsın Ancak ayakkabı olursan topuklarıma sıkarsıın Aa panik bi han manik bi hal nanikle faa Nefese veda et ve sevipte kal Dinlediğin bilmediğin rapte tarz…
Read More

Elleran Elvis – Dublör (ft. SiRmC)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Dublör (ft. SiRmC) SözleriElleran Elvis: Aha Elo adamım Ben kuytu sokakların arkasında gölgeyim Senin için yasak benim için mayınlı bölgeyim (haha) Ulaşamayacağın bir yerdeyim bebeğim Ben içerim likörü imza verir dublörüm yedeğim Epey bu kültüre deney mi ley Elo’yu ömür boyu sev kelebeği yebebey Bunu gidip bir de evde denemeyn Yoksa kızar ebeveyn ebeveyn dibine dibine Rap bir bomba gibi kulaklarına patlattığım Flow bir hendek gibi bütün devreleri atlattığım Rap bir sürtük gibi her gün biriyle aldattığım Di-diliyle kaltaklığı yapandan al faktığım Burası bi lig sizin ekip muaf takım Muhattabım muhabbete takılıyor tuhaf bakış Küfüre karşı olan derse muaffakım Peki bu konu da ben mi muaffakım Nakarat x2: Bir çok insana haz veriyoz Oda güçleniyor, bunu hissediyor Sakla punchını sormadan Yeni hedef olmadan hadi yine kolpadan SiRmC:…
Read More

Elleran Elvis – Saplantı (ft. Aşıl)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
Elleran Elvis - Saplantı (ft. Aşıl) SözleriElleran Elvis – Saplantı (ft. Aşıl) Şarkı SözüVerse 1: Elvis doğdu ve kansıza kıydı Bu kadar abartı arsıza mıydı? Yan sezon anarşi var bedenimde! Sağol şimdi delirmenin tam sırasıydı.Kafanı dumandan bir an kaldır ve bak. Belinde silahla bir de saldır de lan! İçinize kuşku vurdu dile şeklim. Kaderimin kameramanı çile çekti.Anlattım yine de laf anlama, ne demek afallamak! Denemek kafamda var! Bugün, kuytu bir sokakta katile s*çtım! Adımı soran olursa tatile çıktım.Isınmaya medet bekle kahpeden üşüyorum. Düşüne bir meydan oku sahneden düşüyorum. Ölmeye ramak kala kendimi görüyorum. Kimseye gerek yok bendimi gömüyorum..Nakarat: Aşıl Delirmeme az kaldı. Bence değil rastlantı. Hiç bitmeyen sorunlar. Bence bu bir saplantı.Delirmeye az kaldı. Bence bu bir saplantı.Verse 2: Uyandım sabah ve bir sigara yaktım. Bir damla kan burundan pisuvara…
Read More