SiRmC – Gerçekleri Gör

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Gerçekleri Gör SözleriOnunla konuşmam gerek,çok geç olmadan. Zaman ayırmadan da olmuyor ki barışmak. Gözünü kırpmadan ve kimseye darılmadan Doğru yolu bulmak için amaç burda yılmamak Belli olmaz hiçte mutlu son, Şans yanında kapıda bekliyor ya da sonra Gün gelip geçer hayatta ertelediğin anların Bi anlamıysa olmalı,unut planları Rap benim kanımda,Rap damarlarımda,hep yanımda. Sol yanımda,düzeni bozdu hep yarınsa. Son karara boyun kıldan ince anla. Tutkularını yaşardın hep bastırılmış duygularda Yok bir çıkış yolu,her taraf karanlık Sen samimi olsanda her bir yüz yalandı Gösteriş meraklısı bir toplumdayız Bugün ve sende yanlış giden yolun arkasındasın. Nakarat x2: -Gerçekleri gör, -Yeni gün gelir,aklına geldiğim anda -Hadi kalk ve de uyan rüyadan. Doğru yolu bulmak adına hep izledin Bu insanoğlu yanlış adımlarda gör kitlenip Gözünde yok bir değer,gör artık gerçekleri Zamanı hiçe sayıp…
Read More

SiRmC – Haykırış

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Haykırış SözleriHaykırmak bile kendine zorken Koşturman gerek her seferinde. Dik durmak,hiç yoktan iyidir Geç kalma,özgürlükten İmkan var,zaman da var,oldu ya belki de paranda var. Ruhunu dinlendirmek zormu? Kaç sene geçti anlamadan. Kendine gel bak şeytan zalim Bencillik bu,kişilik vari. Engeli aşmak korkutmaz,koş kumpas doymaz boş durmaz. Sen yinede kin tutma.Yaşayıp,duydun kalp kırma bugün olduğu gibi kındıkça boşver yüreğini aç ona duysunlar. Sokağa çık gör,tek tip bol. Herkes aynı ve herkes rol. Anlatsakda anlamaz artık. Uyutulmuş bir gençlik kör. Vicdan yok,boş laf bol. Sanki bir makina,önemin yok. Yeni Bir Dünya,düzense bu, Kendine bu yolda bir yer bul,… Haklı,haksız boşverinde,çekti gitti arkadaşım. Zamanı geriye alma,dost dediğin alttan alır Birazcık back’te kalıp,bekledim ben algılayıp. Güvendiğin o dağlara,/kar mı yağdı?Sor bakalım! Lakin,o daha anlamaz konuyu dağıtmak gerek, Engebeli bu yolların sonunda çıktı…
Read More

SiRmC- Keyfin Yerinde

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC- Keyfin Yerinde SözleriGörürsün önünde uzun bi yol, Bugün hayalin içinde canlanıyor. Bunu fark ediyor,dünü kaydediyorsan Aklını yor onu kaybediyorlar. Herşey sahte bi gülücük gibi, Boşver hatttaa unuttun yeni. Gel otur yanıma bi kahve hatrına, Direnelim herşeyin ardı ardına… Yolunda engelin çokça var,bunu aşardık inançla zorlasan Canın hep yanar,gönül alınmaz,buna alışmak zor kaçınca… Hayat bu hızında gücünce yetiş İçinse yağan bu kar gibi temiz. Soğuk bir kış günü,mevsimi serin… Bu aralar hiç bişey umrumda değil. Nakarat x2: Sanma ki her her anın olumsuz geçer,güç sende. Yılmayıp koşarsın ya hayalinin peşinden. Birde baktın herşey değişmiş zaman içinde, Bu son günlerde, Keyfin yerinde… Düşünme herşeyi yolundalar, Gelip umutla koşarsın yorulmadan. Sana yorum yasak,bunu savunmasan Bu mu özgürlük yok gram kadar. Hayatın hatrına,gülümse yarına, Sürükli kapılcan yaşam telaşına Bir bakıcan zamansa geçmiş. Keşkeler…
Read More

SiRmC – Aynen Öyle (ft. Araf & Red)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Aynen Öyle (ft. Araf & Red) SözleriAraf: Beklediğin ne? Hangi cevap,hangi soru Hangi yanlış,hangi doğru,hangi destek,hangi yorum ? Sakin olup anlatayım tali yolu Adını bilen son kişi öldüğünde her insanoğlu tarih olur Yani yolun yok çünkü yolun sonu bok Hayat sana kım olcagını degıl kım oldugunu soruyo Arasanda dogru yol hep artı eksı doguruyo Ve eksılerle savasırken artılardan oluyoz Haha sorun yok sorunların sonu yok Bak sorunlar bittiğinde de torunların oluyo Somurtmayıp oynuyoz ve di Hep yarını düşünüp bugün soluklanıp kosuyoz Yok ben istemem öyle hayat söyle bana Böyle daha çok çalışmalısın ama ölme daha Diyo bana sistem hep girme hiç riske Risk edipte müzik yaptık hislerimizle Nakarat x2: Hedefine yürü Nefesinle büyüt Aynen öyle! Denedikçe sürün Gerekirse çürü Aynen öyle! SiRmC: Mutluluk kapında fakat,çabana eşit. Bir çoğu…
Read More

SiRmC – Aynen Öyle (ft. Araf & Red)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Aynen Öyle (ft. Araf & Red) SözleriAraf: Beklediğin ne? Hangi cevap,hangi soru Hangi yanlış,hangi doğru,hangi destek,hangi yorum ? Sakin olup anlatayım tali yolu Adını bilen son kişi öldüğünde her insanoğlu tarih olur Yani yolun yok çünkü yolun sonu bok Hayat sana kım olcagını degıl kım oldugunu soruyo Arasanda dogru yol hep artı eksı doguruyo Ve eksılerle savasırken artılardan oluyoz Haha sorun yok sorunların sonu yok Bak sorunlar bittiğinde de torunların oluyo Somurtmayıp oynuyoz ve di Hep yarını düşünüp bugün soluklanıp kosuyoz Yok ben istemem öyle hayat söyle bana Böyle daha çok çalışmalısın ama ölme daha Diyo bana sistem hep girme hiç riske Risk edipte müzik yaptık hislerimizle Nakarat x2: Hedefine yürü Nefesinle büyüt Aynen öyle! Denedikçe sürün Gerekirse çürü Aynen öyle! SiRmC: Mutluluk kapında fakat,çabana eşit. Bir çoğu…
Read More

SiRmC – Gerçeğim Ol Herşeyi Anlat

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Gerçeğim Ol Herşeyi Anlat Sözleri-Öyle bir güldü gözlerim,sana beni anlatan bu şarkımın ilk anlamı… -Yok saydığım zamanlarımda,kaybettiğim o temiz saf duygularımı, -Geri geliyorum çırılçıplak,sırılsıklam aşık olmak. -Hayal değil gerçeğe varmak.Gerçeğim ol herşeyi anlat… Öyle bir durum ki,sana nasıl söylesem, Bir hayal var,ulaşılmak istenen… İmkana bağlı,imtiyazsız hallerim. İsteyince olmuyor ki,kaybeden benim… Yalnızım,yalnızca yalnızlık… Sen benim en yakın yoldaşım. Sor beni,sor sana anlatır. Dört duvar,kalbimin aynası… Küskün olmasın hayat,birazcık göz kırpsın. Yanlışın var,beni yanlış anladın ! Hep açık yüreklilikle kapımı açtım… Öyle bir zaman geçer ki,bunu anlamazsın. Zaman geldi,şimdi söyle napiyim? Seni unutmaksa kader,yalanmı söyliyeyim? Geçerse geçsin hayat,inan ki umrum değil ! Sen yanımda olmadıkça,bil ki huzur eksik…. -Öyle bir güldü gözlerim,sana beni anlatan bu şarkımın ilk anlamı… -Yok saydığım zamanlarımda,kaybettiğim o temiz saf duygularımı, -Geri geliyorum çırılçıplak, sırılsıklam aşık…
Read More

SiRmC – Tam 35 Değil Ulan 35 ½

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Tam 35 Değil Ulan 35 ½ Sözleriyeşilinle kırmızınla hep yanındayız semtimiz karşıyaka benzemez ona buna tam 35 değil ulan 35buçuk çıktık artık zirveye düşmeyiz biz geriye zirvedeyken çok konuştu bazı piyonlar ellerimizde bir meşale çıktık işte sahile şampiyonluk gecemiz bu 40gün 40gece eğlence çoştuk artık bir kere kimse geçemez önümüze tahtı kaptık artık her dalda çaktık imzayı şampiyon kimmiş ah öğren artık gerçeği 1912’de kuruldu bu takım efsane yeşiliyle kırmızıyla çoştuk artık bir kere çim parke farketmez karşıyakamız affetmez 35buçukla durma haydi zıpla sende izmirli değiliz artık kanlı kafsinkaflıyız her bir yerde vardır namımız delikanlıyız zafere doğru yürüdük biz, tek bir doğruda birleştik tek hedefti şampiyonluk elde ettik sende keklik avına çıktın elde var sıfırla kaldın kıskandın, aldandın, karşıdan öyle baktın yeşilinle kırmızınla hep yanındayız semtimiz karşıyaka benzemez…
Read More

SiRmC – Perimin Elini Tutmayın

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Perimin Elini Tutmayın SözleriGünlerine yazık uyan ey gözlerim, Gündüz gibi gerçek gecelerin. Anlattığım herşey bak senin Hayatınla ilgili sebeblerin,çok var. Bugün olmaz,ilk göz görür ama kimse inanmaz Neden olduğun içinde saklı kalmaz Herkes bir ipte iki cambaz. Bir söylem gerekir söyleyemediğim Anlattığım her dizedeki kendim Gözlemim olablir hissetiklerim,ancak gerçeği söylerdim Uykunun içine hapsettiği,bedenimi yüreğimi al götür herşeyimi ortaya koydum ben benliğimi kayıp olan parçalar neredeydi? Bugün olduğu gibi yarında olacak. Herkes kendine bir yol sunacak, Açılan perdede kendini bulacak… En güzel yerinde rüyadan uyanacak, Gözlerim (ah) gözlerim Bütün bu sözler bak senin, Kırıldı dünya mahzenim. Bu yer senin,bu gök senin… Uyandır artık bu küçük adamını, Fark etsin dumanlı kaygısını, Sana sarf ettiğim her söze karşı! Allahın affına sığınır başım, Kaşım yarılırcasına tuz bastım yarama korurcasına Savunurcasına,anlatma şuna,anlatma şuna,anlatma…
Read More

SiRmC – Beni Tanıma (ft. Zeynep Sağdaş)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Beni Tanıma (ft. Zeynep Sağdaş) SözleriOlan biten herşeyin üstünden bir kez geçmeli. Aynı şeyleri tekrar etmemeyi seçmeli. Çünkü elimizde kalan en kıymetli hazine,bu camdan kalp kırılmaya pek bir hazır.Kim bilir belkide mükemmel sevgili olamadım. Çünkü bana davranman gereken yolu bulamadım. Sana içtenlikle elveda demek isterken, ismini sayıklayan kalbimi susturamadım…. NAKARAT: Hep doğrumuydum hayır, yani boşver her işte vardır elbet bir hayır. Ama kırmak çözüm değildi, kırdığın kalp bak benimdi. Beni tanıma artık tanıma… Hep haklımıydım hayır, ama boşver her işte vardır elbet bir hayır. Hiç yaşanmadı farzet, haydi durma şimdi inkar et. Beni tanıma artık tanıma…. Tamam belki bazı şeyleri yolunda tutamadık. Kalp kırıldığında el verirken ani parladık. Böyle bir yaz akşamında öyle bir kış yaşamadım. Sana sarılmadık istediğimde yorganım tek yoldaşım. Söyle şimdi gidebilIrmisin, evetse durma git.…
Read More

SiRmC – Dön Gel (ft. Local)

Türkçe Rap Şarkı Sözleri
SiRmC - Dön Gel (ft. Local) Sözlerinakarat: bırakın ağlasın bu gözlerim kul köle oldum herşey senin yaşlarım durmuyor kanıyor gözlerim bebeğim gel şimdi nerdesin arıyor bak gözlerim ufukta bi martı misali gel bana dön gel kanadım kırılır sevdiğim nerdesin dön gel Local: Benim çokça dostum oldu hepsi yanlış günde kazam aşk denince illet oldum bulduğumda harbi koydu bütün benliğime yokluğun bi işkence dört yanımda bi hüzün kanka oldum içkiyle dil derse yalan der yalan gözler kandırır harap oldum yokluğunda local beni anlatır sevdiğimsin kalbimsin derler sakın aldanma için yanar acın kanar yokluk sana çok koyar umursardım önceden bi sevgiydi kalbe hükmeden derlerdi sevmeden yaşanmazmış harbiden dört duvarla dertleştim hangi sevgi dururmuş bitmeden yüzü gülen insanlar satar bak bende yalnız kana bulandı benliğim adını koydum insafsız kalbim bebeğim sensizliğe küfrettim yalnızım…
Read More